svibanj 2022
Da nam je znanje i dijeljenje znanja iznimno važno, pokazao je naš najveći sektor - Sektor za poslovanje sa stanovništvom koji je pokrenuo nove aktivnosti usmjerene podizanju znanja i kompetencija kako bi se postiglo još veće zadovoljstvo zaposlenika i klijenata.
Kako provode ovu inicijativu, što ih je motiviralo i kakav im je plan za budućnost, saznajte u nastavku.
Nakon provedenog istraživanja organizacijske vitalnosti koje je organizirao Ured za upravljanje ljudskim potencijalima, kao jedno od detektiranih područja koje bi značajno doprinijelo zadovoljstvu zaposlenika u Sektoru poslovanja sa stanovništvom istaknulo se podizanje razine stručnih znanja. Veliki broj komentara zaposlenika odnosio se upravo na tu temu te je Sektor pokrenuo aktivnosti kako bi se podigla razina kompetencija i time utjecalo na zadovoljstvo zaposlenika koji su ključna karika uspješnosti i ogledalo Banke.
Prvi korak na tom putu je svojevrsni pilot projekt u kojem zaposlenici Direkcije za podršku prodaji koji rade na tzv. internom helpdesku detektiraju centre kojima bi ovakav prijenos znanja bio koristan s obzirom na njihova do tada postavljena pitanja te poduzimaju aktivnosti koje pomažu da se mijenjamo i svakodnevno radimo na sebi.
Prvi na popisu bio je Centar Velika Gorica gdje su kolegice iz Podrške provele dan na terenu. Zaposlenici su mogli pitati baš sve što ih zanima, a naše 'knjige znanja' s njima su prolazile kroz velik broj tema od aplikativne provedbe, pravila, uvjeta, pa do najčešćih pogreški i izazovnih situacija s kojima se zaposlenici u Centrima susreću.
Regionalni centar Središnja Hrvatska prvi je koji sudjeluje u ovim aktivnostima s obzirom da je posljednjih mjeseci zaposleno 20ak novih djelatnika, a edukacija novih zaposlenika iznimno nam je važna. Stižu nam pozitivne reakcije sa svih strana, a ovakve aktivnosti planiramo organizirati u cijeloj mreži. Napominjemo da je ovo samo jedan od koraka do ostvarenja našega cilja te se veselimo u budućem razdoblju prezentirati i implementirati nove projekte i ideje.