studeni 2023
Krajem listopada, naš Sektor poslovanja sa stanovništvom uspješno je organizirao i proveo svoje prve Dane otvorenih vrata, tijekom kojih su zaposlenici iz drugih organizacijskih jedinica Banke imali priliku upoznati njihov posao u praksi, odnosno, dinamiku, izazove i lijepe strane rada u centrima.
Dani otvorenih vrata dio su projekta upravljanja organizacijskom vitalnošću (ORVI) i realizirani su uz podršku Ureda za upravljanje ljudskim potencijalima, Ureda za korporativnu sigurnost i Odjela za korporativne komunikacije. Glavni cilj inicijative je unaprjeđenje procesa unutar poslovne mreže Sektora poslovanja sa stanovništvom, ali i prilika za povezivanje različitih organizacijskih jedinica i bolje razumijevanje međusobne suradnje.
Ponosni smo što se pozivu za sudjelovanje odazvalo više od 50 zaposlenika iz različitih dijelova Banke, koji su posjetili odabrane centre kako bi stekli uvide u ključne procese koji čine srž naše djelatnosti i neposredno doživjeli interakciju s našim klijentima. Kolege iz Sektora poslovanja sa stanovništvom pokazali su se kao izvrsni domaćini. Svojim su gostima demonstrirali relevantne procese, odgovarali na pitanja i iznijeli svoja viđenja mogućih poboljšanja. Sudionici događaja, koji svakodnevno surađuju sa Sektorom poslovanja sa stanovništvom, kroz ovu su inicijativu dobili uvid i inspiraciju za unaprjeđenje procesa i suradnje u zajedničkim aktivnostima.
Sektor poslovanja sa stanovništvom izražava zahvalnost svim kolegama koji su, unatoč brojnim radnim obavezama, izdvojili vrijeme za sudjelovanje u Danima otvorenih vrata i tako doprinijeli uspješnosti ovog događaja. Posebna zahvala ide centrima, čiji su djelatnici pored uobičajenih poslovnih aktivnosti izdvojili vrijeme i posvetili ga upoznavanju i povezivanju s kolegama iz drugih organizacijskih jedinica. Zahvaljujući njihovoj susretljivosti i spremnosti da dijele svoja znanja i iskustva, sudionici su stekli dublji uvid u njihov svakodnevni rad i izazove s kojima se suočavaju. Pozitivne povratne informacije svih sudionika potvrđuju da je ova inicijativa korak prema boljoj suradnji i razumijevanju unutar organizacije, a očekuje se da će rezultirati poboljšanjem procesa i aktivnosti u budućnosti.